Monday, August 17, 2009

Novel Rindu Cintaku

RINDU CINTAKU (OMBAK RINDU 3)


Sinopsis :-

Izzah tercari-cari ketika dirinya hilang ingatan. Mimpi-mimpi ngeri tentang suaminya berkunjung datang dalam kotak minda menambah kekeliruan, menjadikan dia kedinginan dalam cinta Hariz yang sentiasa membara. Izzah pulih saat konflik memuncak dan dia tak berdaya untuk menggalas beban yang membelenggu hati bila cinta suami ditagih insan lain walau maruah menjadi taruhan.

Hariz yang keresahan terus dilanda tsunami permasalahan. Neraca karma beralun ganas melibas keegoanya. Hariz hilang punca, hilang kuasa dan hilang Izzah. Namun, membuang cintanya pada isteri tercinta tidak pernah wujud dihatinya walau dalam keterpaksaan.

Andainya mampu ditebus kesilapan, apakah harga yang perlu dilunaskan? Rumahtangga? Cinta tak kesampaian? Kesetiaan? Maruah? atau ...nyawa?

Judul : Rindu Cintaku (Ombak Rindu 3)
Penulis : Fauziah Ashari
Halaman : 672 muka surat
Harga Sem. Msia : RM 23.90
Harga Sbh / Srwk : RM 26.40
ISBN : 978-983-43450-2-0
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 comments:

  1. salam.saya nak beli buku ni tapi di kedai buku lain tidak menjualnya.saya harap saya dapat membeli buku ini.
    di sini saya tinggalkan nombor telefon saya:
    alif: 013-6610252

    ReplyDelete
  2. saya juga mencari buku ini... sila hubungi saya jika masih ada lagi buku ini suziwati.effendi@gmail.com

    ReplyDelete