Sunday, August 16, 2009

Novel Duri

DURI
EDARAN EKSKLUSIF DI POPULAR BOOK SAHAJA
(BOLEH DILANGGAN ATAS TALIAN DAN SECARA POS)


Sinopsis :-

Dia ditinggalkan kekasih, kehilangan sahabat, bertemu jodoh dengan lelaki yang menyintai adik kandungnya dan berhadapan pula dengan ibu mertua yang egoistik.

Nur Amalsufi menjadi manusia tegar, Hidupnya penuh kepura-puraan. Namun, mampukah suaminya, Muzhaffar Zaman membendung sikap hipokritnya lalu menjelmakan rasa sayang dan cinta?

"Apa maksud kau? Kau kahwin kontrak ya? Kau ingat kahwin ni main-main! eh! kau dah gila ke Sufi? - Hanum

"Kalau setakat penghinaan ibu pada keluarga saya, saya tak sudi menyerah maruah saya pada keluarga ni, Saya jugak tak ingin menyerah tubuh saya pada Muzhaffar! " - Sufi

"Mentang-mentang dia cucu kesayangan nenek, nenek ikut aje cakap dia. Abah pun satu, mentang-mentang Kak Sufi tak pernah lawan cakap dia, sanggup lukakan hati Nuri. Abang Zhaf, tu kan tunang Nuri" - Nuri

Tadi, ada juga dia cakap mesti ikut janji. Tapi...tak pulak terang-terang mintak cerai. Hisy, dia nak cerai ke tidak ni? Pening kepala aku ni.    
Pening!- Muzhaffar


Judul : Duri
Penulis : Fauziah Ashari
Halaman : 406 muka surat
Harga Sem. Msia : RM 19.90
Harga Sbh / Srwk : RM22.90
ISBN : 978-967-5289-20-0

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment